سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب روز
 
قالب وبلاگ

محافظت و مدیریت از شبکه های بی سیم با

Wireless WEP Key Password Spy 1.1

در این ساعت برای شما نرم افزاری کاربردی در نظر دیدم که استفاده از اون می توانید امنیت شبکه های بی وایلس یا همان بی سیسم را تا حدودی افزایش دهید.قابلیت مانیتور نمودین اطلاعات ورودی و خروجی هر یوزر و هم چنین رمز نگاری پسوردها به شویه خاص از خصوصیات این نرم افزار کاربردی در کنار حجم واقعا کم ان می باشد.در ادامه می توانید از ایران وارز این نرم افزار کاربردی را دریافت نمایید.

دانلود


[ جمعه 89/10/24 ] [ 1:6 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌ وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از فوردانلودز دریافت کنید.

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

 من خودم از نرم افزار استفاده کردم کار میکنه ولی نصویر برای تلویزیون آن اندازه LCD گوشی نوکیا N70 هستش .

اما چیز خوبیه

 


[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 7:29 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی ESET است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت ESET ، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. نام رابط کاربری این ضد ویروس AMON است، ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای کاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از کمی حوصله و ور رفتن ، به آن عادت کرده و به کارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد. NOD32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (HEURISTIC) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DIALUP) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. NOD32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

 

 

دانلود


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 5:21 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

سلام دوستان . بهتون گفته بودم که برنامه ی SNAG IT رو براتون بذارم که همین کار رو هم کردم .


تازه یه حالی اضافی هم بهتون میخوام بدم . شما از طریق لینک دوم , میتونید دیگر (میشه گفت براش

این برنامه ) استمپ هاشو هم دانلود کنید .


 


اصلا SNAG IT چی هست ؟ این برنامه شما در عکس برداری و فیلم برداری با بالا ترین کیفیت از هرجای ویندوز با هر سایزی کمک میکند . این برنامه فوق العاده کاربردی و مورد استفاده است .

 

لینک دانلود برنامه :



لینک دانلود استمپ ها :


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 5:14 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

امروز با مرورگر ایرانی اومدم !
سلام دوسان گل امروز واستون یه مرورگر کاملا کاملا و کاملا فارسی گذاشتم .....

 

http://dc159.4shared.com/img/124250450/8aa2e5df/tizbal_copy.png?sizeM=3

 

 

 

لینک دانلود :


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 5:11 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

سالم به همه ی دانشجویان عمران و معماری.

یه چند روز بود که سرگرم امتحان های میان ترم بودم واسه همین نتونستم بیام و مطلب بذارم. معذرت میخوام.

چند روز پیش واسه کلاس رسم فنی باید یه تحقیق ارائه میدادم راجع یه بتن ریزی به روش شاتکریت, منم یه سری مطالب از سایت های مختلف جمع کردم و تو یک فایل پاورپوینت قرار دادم. از اونجا که خیلی آدم خوش سلیقه ای هستم با طراحی خیلی قشنگی درستش کردم و در ضمن مطالب عکس های مربوطه رو که خیلی در ارائه ی تحقیق مهمه اضافه کردم. منتها افکت بیشتر عکس های مهم و بزرگ رو برداشتم تا شما بتونید ازش استفاده کنید و به سلیقه ی خودتون روش افکت اضافه کنید.

میتونم بگم که این یک ارائه ی تقریباً کامل راجع به بتن ریزی شاتکریت هست و من حاصل زحمات خودم و کسانی که دراین باره تحقیق کردن رو در وب توپ دانلود قرار دادم تا هر کسی که موضوع تحقیقش بتن شاتکریت هست بتونه ازش با ذکر منابع استفاده کنه. منابع و مراجعی که ازش در این ارائه استفاده شده به طور کامل در فایل پاورپوینت ذکر شده. ولی چون زیاد هستن نمیشه اینجا به طور کامل ذکر کرد. مهم ترین منایع تحقیقات آقای سید علی میر مقتدای (با تشکر از ایشان) و مطالب سایت www.CivilMaster.ir است.

اگه بخوام به طور خیلی خلاصه راجع به شاتکریت بگم بهترین , ارزون ترین و آسون ترین روش برای بتن ریزی سطوح مدور و منحنی با اشکال غیر منظم هست. چون نیاز به قالب بندی سطوح کار نداره و با فشار و سرعت بالا میشه توسط دستگاه پمپ شاتکریت بتن پاشی کرد و به همین دلیل آب بندی خیلی عالی انجام میشه.

  

در این تحقیق راجع به تمام جوانب این بتن ریزی صحبت شده و معایب و مزایای روش ها مختلف اون بررسی شده. و از همه مهم تر روش ها و توصیه هایی برای نسوز شدن و مقاوم شدن بتن شاتکریت در برابر حرارت حاصل از سوخت های هیدروکربنی بیان شده.

:: من هر چی بگم باز هم نمیتونم اینجا شما رو خوب با شاتکریت آشنا کنم. پس توصیه میکنم که این فایل رو دانلود کنید.

موفق باشید... .

لینک مستقیم:       

فرمت: Pptx

حجم: 1.85 مگابایت


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 5:5 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

سلام عزیزان چتر.

باز هم Gajim ورزن جدید خودشو بیرون داد. منم که طبق معمول دوست دارم همه آپدیت باشن . واسه همینم اومدم که با هم ازین الطاف بیکران Gajim نهایت فیض رو ببریم.

خوب من پیش ازین ورژن های قدیمی ترGajim رو در وب قرار داده بودم .اما هرچی ورژن جدیدتر باشه قدرت, ابتکار عمل و راحتی کار بیشتر میشه. اینو تجربه میگه من نمیگم.

من سعی میکنم با اومدن ورژن جدید معروف ترین و قدرتمند ترین سلاینت های چت , اونها رو در وب قرار بدم.این سلاینت ها که گفتم شامل Miranda IM و Gajim و Exodus و... میشه.

طی چند ماه اخیر Gajim نشون داده که جای پیشرفت های زیادی داره. و خیلی قدرتمند ظاهر شده.تا پیش از این همه برای چت کردن در نیمباز از خود Nimbuzz Desktop و برای چت کردن در یاهو از نرم افزار رسمی yahoo در کامپیوتر استفاده میکردن.خوب نه اینکه این برنامه ها بد باشن اما خیلی هم خوب نیستن و از اول به وجود اومدنشون همونی هستن که بودن!

اما الان با وجود نرم افزار هایی مثل Gajim و Miranda IM میشه راحت به طور چندگانه و هم زمان با آی دی های مختلف ,در سرور های مختلف آنلاین شد.

نرم افزار Gajim در ورژن جدید از گرافیک و جذابیت فوق العده ای برخورداره. بر عکس قبل که فقط از خزابیت برخوردار بود (یعنی خز بود)

علاوه بر این یه XML Consol بسیار قوی داره که جزو ویژگی های اون محسوب میشه. و کد زن ها رو از محیط های سردو بی روح و کلاسیک XML Consol های قدیمی راحت میکنه. من از استفاده ازین برنامه واقعاً اذت میبرم و به شما هم توصیه میکنم که دانلودش کنید. چون ارزش دانلود کردن رو داره!

 

 

 


دانلود

لینک مستقیم :

حجم : 10.800 KB


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 4:54 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
UserName: EAV-04330094
PassWord: 4hsfah5sc4
UserName: EAV-04332386
PassWord: xdxadtmkd5
UserName: EAV-04924566
PassWord: 56mtaneff7
UserName: EAV-04925987
PassWord: rr233mdsct
UserName: EAV-04785548
PassWord: p4hceee4rw
UserName: EAV-04925982
PassWord: x8t4e6r7kp
UserName: EAV-04923838
PassWord: r8nrcpers4
UserName: EAV-04908464
PassWord: 3fd6wb24vm
UserName: EAV-04923832
PassWord: mj8mpesxaj
UserName: EAV-04785489
PassWord: sdfdx3uc8v
[ یکشنبه 87/6/17 ] [ 11:40 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
 


همان طور که مطلعید ، فیلم هایی که با تلفن همراه خود تهیه می کنید اکثراً با فرمت 3GP ذخیره می شوند .

 متاسفانه ویندوز به صورت اتوماتیک قادر به پخش فایلهای 3GP نمی باشد که شما مجبور به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Quick Time و … می شوید .

 

3gp

ا ما این بار راه حل ساده تری را پیش پای شما خواهیم گذاشت .

 mpegable  نام نرم افزاری بسیار کم حجم است (تنها 1 مگابایت) که پس از نصب آن Codec های لازم را جهت پخش فایلهای 3GP را به سیستم عامل ویندوز شما اضافه می کند .

پس از نصب نرم افزار قادرید تا به راحتی در نرم افزارهایی که همیشه از آن استفاده می کردید و قادر به پخش فایلهای 3gp نبودند ، (مثل Windows Media Player ،  JetAudio و … ) اقدام به تماشای کلیپ های تلفن همراه خود کنید ! با دانلود این نرم افزار شما به راحتی می توانید فایلهای 3gp را در کامپیوتر خود نگاه کنید.

دانلود - با حجم 1.26 مگا بایت
پسورد : www.ecompa.ir ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


[ سه شنبه 87/4/11 ] [ 1:49 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

جدید ترین نسخه عرضه شده از آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky با قابلیت های جدید ، این نسخه از تکنولوژی جدید جهت محافطت از سیستم شما پیروی می کند ، آنتی ویروس ، ضد اسپایور ، تامین امنیت هنگام گشت و گذار در اینترنت ، جلوگیری از حملات هکر ها و… از قابلیت های دیگر این نرم افزار است. شایان ذکر است نسخه ? بتا می باشد و ورژن نهایی آن هنوز عرضه نشده است

 

 

Kaspersky Internet Security ?.?.?.??? Beta

 

 لینک دانلود


[ چهارشنبه 87/3/29 ] [ 1:32 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دانلود نرم افزارهای رایگان موبایل new free softwar Mobil download
آخرین مطالب
لینک های مفید
اخبار
امکانات وب


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 556045
ویزا کارت مجانی