سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب روز
 
قالب وبلاگ

نرم افزار مفاتیح الجنان همراه ، شامل کتاب کامل مفاتیح الجنان است که با فرمت jar تهیه و در اکثر تلفنهای همراه قابل نصب و اجراست .

مزایای نرم افزار مفاتیح الجنان همراه :
- فهرست دسته بندی شده کتاب مفاتیح الجنان : شامل ? دسته بندی ، ادعیه - اعمال - زیارات - ملحقات
- عدم نیاز به پشتیبانی از زبان فارسی تلفن همراه و عملکرد مستقل زبان فارسی در نرم افزار
- امکان نشانه گذاری تا محل مرور شده از دعاها
- ساخته شده با استفاده از پلت فرم جاوا و در نتیجه اجرا در اکثر تلفن های همراه
- محیط ساده و سریع و در عین حال زیبای نرم افزار
- کاملا رایگان

مفاتیح الجنان

سازگار با گوشی های :
اکثر گوشی هایی که جاوا پشتیبانی می کنند.

فرمت: جاوا
دانلود با حجم 790 kb

[ یکشنبه 87/9/10 ] [ 1:50 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم . شغلم ‏را دوستانم را ، زندگی ام را ! 
 به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا ‏صحبت کنم . به خدا گفتم : آیا می توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری ؟ 
 و جواب ‏او مرا شگفت زده کرد.
او گفت : آیا درخت سرخس و بامبو را می بینی؟
پاسخ دادم : بلی . 
 فرمود : ‏هنگامی که درخت بامبو و سرخس راآفریدم، به خوبی ازآنها مراقبت نمودم . به آنها نور ‏و غذای کافی دادم . دیر زمانی نپایید که سرخس سر از خاک برآورد و تمام زمین را فرا ‏گرفت اما از بامبو خبری نبود . من از او قطع امید نکردم . در دومین سال سرخسها بیشتر ‏رشد کردند و زیبایی خیره کننده ای به زمین بخشیدند اما همچنان از بامبوها خبری نبود  .من بامبوها را رها نکردم. در سالهای سوم و چهارم نیز بامبوها رشد نکردند . اما من ‏باز از آنها قطع امید نکردم. در سال پنجم جوانه کوچکی از بامبو نمایان شد. در ‏مقایسه با سرخس کوچک و کوتاه بود اما با گذشت 6 ماه ارتفاع آن به بیش از 100 فوت ‏رسید. 5 سال طول کشیده بود تا ریشه  های بامبو به اندازه کافی قوی شوند. ریشه هایی ‏که بامبو را قوی می ساختند و آنچه را برای زندگی به آن نیاز داشت را فراهم می کرد.
‏خداوند در ادامه فرمود : آیا می دانی در تمامی این سالها که تو درگیر مبارزه با ‏سختیها و مشکلات بودی در حقیقت ریشه هایت را مستحکم می ساختی . من در تمامی این مدت ‏تو را رها نکردم همانگونه که بامبو ها را رها نکردم .
‏هرگز خودت را با دیگران ‏مقایسه نکن و بامبو و سرخس دو گیاه متفاوتند اما هر دو به زیبایی جنگل کمک می کنن. ‏زمان تو نیز فرا خواهد رسید تو نیز رشد می کنی و قد می کشی !
‏از او پرسیدم : من ‏چقدر قد می کشم .
‏در پاسخ از من پرسید : بامبو چقدر رشد می کند؟
جواب دادم : هر ‏چقدر که بتواند .
گفت : تو نیز باید رشد کنی و قد بکشی ، هر اندازه که ‏بتوانی !
 

زندگی


[ پنج شنبه 87/8/30 ] [ 3:56 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

نرم افزار الغوث نسخه 0.9.6 در بهمن ماه 1386 به منظور گسترش فرهنگ استفاده از ادعیه و نیز دستیابی آسان به دعاها در قالب نرم افزار تلفن همراه ساخته شده است. این نرم افزار شامل دعاهای کمیل، توسل، سمات، عهد، ندبه، زیارت عاشورا، زیارت آل یاسین، زیارت حضرت عباس (ع)، مناجات امیرالمؤمنین (ع) و آیة الکرسی به همراه صدا می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مثل مرور خطی و صفحه ای خودکار، امکان تنظیم زمان مرور خطی و صفحه ای خودکار، امکان تنظیم بارگذاری یا عدم بارگذاری صدا برای هر دعا می باشد.
این نرم افزار بر روی گوشی های K550 , K610 , W810 سونی اریکسون و 6600 , N73 , N95 نوکیا تست شده و به طور کامل اجرا شده است. در گوشی های قدیمی سونی اریکسون مثل K750 ممکن است در حالتی که صدای همه‌ی دعاهابارگذاری می شود ، با انتخاب دعای کمیل یا ندبه که حجم صدای آنها سنگین است، نرم افزار پیغام خطا داده و خارج شود ، به همین دلیل دوستانی با انتخاب این دعاها دچار مشکل می شوند ، باید در قسمت تنظیمات حالت بارگذاری صدا برای این دعاها را تغییر داده و روی حالت عدم بارگذاری صدا تنظیم کنند.
در برخی گوشی ها مثل K550 ممکن است در هنگام استفاده از منوها نرم افزار حدود پنج ثانیه گیر کند که در این حالت یا باید کمی صبر کنید تا مشکل رفع شود و یا با نگهداشتن دکمه ی بازگشت ، و زدن مجدد آن بعد از ظاهر شدن منوی خروج یا کمینه کردن برنامه مشکل را رفع نمایید.
ذکر این نکته در رابطه با نرم افزار حائز اهمیت است که به علت وجود معرفی با پیامک ممکن است برخی آنتی ویروس‌ها یک تروجان در داخل برنامه تشخیص دهند که بدیهی است اشتباه می کنند. در صورتیکه بعد از دریافت آنتی ویروس شما نرم افزار را حذف می کند ، ابتدا آن را غیر فعال کرده و بعد دانلود نمایید.

حجم فایل: MB 6.1
سایت سازنده: www.hamrahafzar.ir

دانلود

[ یکشنبه 87/6/31 ] [ 2:42 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

اینبار قصد معرفی نرم افزار فارسی دیگری را داریم که تلفن همراه شما را تبدیل به یک اذان گوی دقیق می کند .

این نرم افزار که محصول بنیاد علوم و معارف اسلامی است با نام بلال عرضه و پخش شده است .

belal.gif

قابلیتهای نرم افزار اذان گو ِ بلال :

 - پخش اذان شرعی در تلفن همراه به صورت اتوماتیک

-  قابلیت پخش دو نوع اذان

- پشتیبانی از اکثر شهرها و تمامی شهرهای مراکز استانها

- امکان نمایش اوقات شرعی در صفحه اصلی

- قابلیت اجرا در اکثر تلفنهای همراه

- کاملا رایگان

   دانلود نرم افزار بلال نسخه ?

کلمه عبور فایل فشرده : www.mobileha.com

حجم :  ??? کیلوبایت

  از آنجایی که این نرم افزار جاوا می باشد ، لذا در اکثر تلفنهای همراه قابل نصب و اجراست . کافی است پس از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل Belal.jar را به گوشی خود انتقال دهید .

التماس دعا … 


[ یکشنبه 87/6/31 ] [ 2:39 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]


 

حلول ماه رمضان بشارتی است بر تمامی مسلمانان که خبر از گشایش درهای فردوس برین می دهد و مژده ضیافت الهی است بر آنان که: بیایید با درک لحظه لحظه نورانی آن توفیق «میهمان خدا» بودن را داشته باشید و در مسیر عزت و سعادت و کمال از زلال چشمه انوار الهی دل و جان بشویید.


ارائه ای دیگر از پی سی دانلود ...
گروه پی سی دانلود ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه عزیز و پر خیر و برکت به تمامی کاربران و بازدیدکنندگان محترم،برنامه مهمان خدا را تقدیم به کلیه کاربران محترم می نماید.


مهمان خدا
نرم افزار مهمان خدا برای استفاده‌ آسان روزه ‌داران از متون دینی و مشاوره‌های تغذیه و تندرستی در ماه رمضان و استفاده از زنگ‌ های یادآور برای بیدار شدن و آگاهی از اوقات شرعی طراحی شده است. استفاده از این نرم افزار رایگان است .

امکانات نرم افزار :

احکام روزه شامل:
احکام و استفتائات مراجع مختلف آیات عظام (امام خمینی (ره) - مقام معظم رهبری - فاضل لنکرانی - مکارم شیرازی - نوری همدانی - بهجت و جواد تبریزی) در مورد روزه و ماه مبارک رمضان

ادعیه ماه مبارک رمضان شامل :
دعای آغاز ماه مبارک رمضان
دعای سحر
دعاهای افطار
دعای افتتاح
دعای هر شب
دعای یا علی و یا عظیم
نماز روزهای ماه مبارک رمضان
نمازشب های ماه مبارک رمضان
اعمال مشترک شبهای قدر
نماز عید فطر

 لازم به ذکر است ترجمه فارسی ادعیه نامبرده نیز توسط نرم افزار مذکور ارائه می شود.

بخش مشاوره تندرستی :
این بخش شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه درتندرستی می باشد.

بخش مشاوره تغذیه :
در این بخش راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها برای فرد روزه دارارائه شده است .

بخش زنگ های یادآور :
در این بخش قادرید تا با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شوید. نرم افزار با پخش اذان ، شما را از فرا رسیدن زمان ملکوتی اذان مطلع می سازد.

همچنین قادر خواهید بود برنامه را به گونه ای تنظیم نمائید که شما را قبل از فرار رسیدن اذان صبح برای صرف سحری از خواب بیدار نماید. تنظیم این که چند دقیقه یا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتی قابل تنظیم است (حداکثر تا 90 دقیقه قبل از اذان) .


راهنمای استفاده از نرم افزار :

استفاده از بخش‌های متنی این نرم‌افزار بسیار ساده است. کافی است در منوهای مختلف آیتم دلخواه انتخاب شود تا متن آن نمایش داده شود. برای استفاده از زنگ‌های یادآور هم به روش زیر عمل کنید.


1- در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
2- شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
3- در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبح بیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
4- برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید. برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ی (مخفی کردن) در منوی اصلی استفاده کنید.
5- اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ی آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
6- حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی و زمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت کنید زمانی که ساعت و تاریخ را تنظیم می‌کنید باید از نرم‌افزار خارج شده‌ باشید و پس از تغییر ساعت و تاریخ دوباره نرم‌افزار را اجرا کنید .


چون گوشی‌های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند نسخه‌های مختلفی از این نرم‌افزار تهیه‌ شده است که باید نسخه‌ی سازگار با گوشی خود را انتخاب کنید ، همچنین با توجه به اینکه این نرم افزار جاوا می باشد ، لذا در اکثر گوشیهای تلفن همراه قابل اجراست .

 

نسخه 1.1 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند.

دانلود - 836 کیلوبایت - لینک کمکی


نسخه 1.2 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها بالا است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. بنابراین اگر متن و منوهای نرم‌افزار روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.

 دانلود - 847 کیلوبایت - لینک کمکی


نسخه 1.3 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را ندارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید از این نسخه استفاده کنید.

دانلود - 819 کیلوبایت - لینک کمکی


نسخه 1.4 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید و نسخه‌ی 1.3 روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.

دانلود - 831 کیلوبایت - لینک کمکی


 سایت سازنده


[ یکشنبه 87/6/31 ] [ 2:38 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
 

نرم افزار فوق العاده و بی نظیر قرآن کریم برای موبایل تحت فرمت جاوا که قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی های همراه را دارا می باشد. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به امکان ترجمه فارسی و حتی تفسیر آیات اشاره کرد. همچنین نرم افزار مشکات قابلیت جستجو در آیات و همچنین پرش به آیه مورد نظر را به آسانی در اختیارتان قرار می دهد . محیط فارسی نرم افزار از دیگر مزایای این نرم افزار بی نظیر است.



دانلود با حجم ?.? مگابایت

 

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


[ یکشنبه 87/6/17 ] [ 11:33 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

حدیث همراه 1 (منتخب میزان الحکمة) اولین نرم افزار حدیثی است که بر روی تلفنهای همراه سازگار عامل  Simbiyan (مانند N70) قابل اجرا است. امیدواریم از دانلود این نرم افزار موبایل نهایت استفاده و بهره را ببرید. این نرم افزار موبایل تقدیم می شود به علاقه مندان نرم افزار قرانی و مذهبی.

حدیث همراه

دانلود - با حجم 2.84 مگا بایت

راهنمای برنامه

پسورد : www.ecompa.ir ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


[ سه شنبه 87/4/11 ] [ 2:29 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]

"روز نیایش" نرم افزاری مذهبی بوده که شامل دعای کامل عرفه به همراه ترجمه آن و تسبیحات حضرت رسول اکرم و شرحی  بر روز عرف بوده که به صورت جاوا و برای گوشی هایی که از این سیستم پشتیبانی می کنند به صورت رایگان انتشار یافته است. سایت تخصصی دانلود رایگان  (ایکامپا) دانلود این مجموعه ارزشمند را به شما پیشنهاد می کند.

دعای عرفه

دانلود - با حجم 119 کیلو بایت
پسورد : www.ecompa.ir ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


[ سه شنبه 87/4/11 ] [ 2:29 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
 

نرم افزار ضیافت

این نرم افزار با نام ضیافت عرضه گردیده و شامل یکسری از دعاهای مربوط به ماه مبارک رمضان می باشد .

دعای های موجود در نرم افزار :
     - دعای یا علی ، یا عظیم
     - دعای اللهم ادخل علی اهل القبور السرور
     - دعای اللهم رب شهر رمضان
     - دعای الهم ارزقنی حج بیتک الحرام
     و ...

      

     حجم برنامه: 715 کیلوبایت

http://freedanload.com/upload/data/img/download1.gif


[ سه شنبه 87/4/11 ] [ 2:28 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
 

قران فارسی بر روی موبایل

بیشتر وقت خود را در حرکت هستید ؟ چه اندازه وقت خود را برای خواندن قرآن صرف می کنید ؟ از ترجمه فارسی قرآن استفاده می نمایید ؟!!! . نرم افزاری که امروز قصد معرفی آنرا داریم یک نسخه از قرآن به زبان عربی همراه با ترجمه فارسی آن بوده که به زبان جاوا برنامه نویسی شده است . امیدواریم که در این ماه پرفیض برایتان مفید واقع گردد .

 



 

حجم برنامه:770 کیلوبایت
http://freedanload.com/upload/data/img/download1.gif

[ سه شنبه 87/4/11 ] [ 2:27 صبح ] [ محمد رضا آزادبری ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دانلود نرم افزارهای رایگان موبایل new free softwar Mobil download
آخرین مطالب
لینک های مفید
اخبار
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 555437
ویزا کارت مجانی